Wojciech Łężak

Wojciech Łężak - ekspert finansowy

Ocena: 5,00 (5 opinii)

Placówka:
Gdynia, Tadeusza Wendy 15

Specjalizacja eksperta: kredyt mieszkaniowy - rynek pierwotny , kredyt mieszkaniowy - rynek wtórny , kredyt gotówkowy , finansowanie inwestycji , finansowanie bieżącej działalności

Staż w pośrednictwie finansowym:
12 lat

Profil eksperta kredytowego

Kredytami hipotecznymi zajmuję się od 10 lat, a w branży finansowej jestem od ponad 12 lat.

Doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem zdobyłem pracując wcześniej w ING oraz obecnie w mFinanse. Wiem, jak bardzo ważne jest zadowolenie klienta, dlatego większość z nich pochodzi z polecenia obsługiwanych przeze mnie osób.

Wolne chwile poświęcam na aktywny wypoczynek, lubię obejrzeć dobry mecz, przede wszystkim Rugby, którego fanem jestem od wielu lat. Z podobnym zaangażowaniem pomagam w realizacji celów i planów moich klientów. I właśnie to wyróżnia mnie spośród wielu innych ekspertów.

Lokalizacja

Ekspert mFinanse placówka stacjonarna mFinanse
Gdynia, Tadeusza Wendy 15
WYZNACZ TRASĘ
Godziny otwarcia:
pn.-pt. 09:00-17:00
Ekspert mFinanse placówka stacjonarna mFinanse
Gdynia, Tadeusza Wendy 15
pn.-pt. 09:00-17:00

Oceń naszego eksperta

Komunikatywność *

Terminowość *

Profesjonalizm *

Wiedza *

Zrozumienie potrzeb *

* Zapoznałam/em się i akceptuję Regulamin

Opinie klientów (5)

Komunikatywność

Terminowość

Profesjonalizm

Zrozumienie potrzeb

Autor: Aleksander (20 Sierpień 2020)
Bardzo miła i szybka obsługa.

Komunikatywność

Terminowość

Profesjonalizm

Zrozumienie potrzeb

Autor: Marianna (21 Lipiec 2020)
Bardzo duża pomoc od Pana Doradcy,mało jest takich sympatycznych I skierowanych z pomocą o klientów doradców:)

Komunikatywność

Terminowość

Profesjonalizm

Zrozumienie potrzeb

Autor: Bronisława (13 Lipiec 2020)
Warto korzystać z wiedzy pośredników, polecam!

Komunikatywność

Terminowość

Profesjonalizm

Zrozumienie potrzeb

Autor: Emilian (29 Czerwiec 2020)

Komunikatywność

Terminowość

Profesjonalizm

Zrozumienie potrzeb

Autor: Eliza (19 Czerwiec 2020)
Pracownik nie był nachalny i pozwalał dojść do głosu drugiej osobie, a nie na jednym wdechu ciągiem przedstawiał oferty banku (jak to się czasem zdarza) nie słuchając drugiej osoby.