Komunikaty

Pod koniec września nieznani sprawcy za pomocą złośliwego oprogramowania uzyskali czasowy dostęp do niektórych komputerów i skrzynek pocztowych naszych pracowników. Najszybciej jak to było możliwe podjęliśmy działania prewencyjne i naprawcze. Opanowaliśmy sytuację.

Co w tej sprawie zrobiliśmy?

W mFinanse wszelkie sygnały dotyczące naruszenia bezpieczeństwa danych traktujemy niezwykle poważnie, dlatego aktualnie:

  • Kontaktujemy się osobiście z każdym z klientów, wobec którego mamy uzasadnione podejrzenie, że jego dane mogły być przechwycone w trakcie ataku.
  • W tej sprawie jesteśmy też poszkodowani. Dlatego sprawę przekazujemy organom ścigania.
  • Zdarzenie zgłosiliśmy Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Sugerujemy uruchomienie nieodpłatnej usługi „CyberRescue” dla klientów mBanku (centrum pomocy dla klientów mBanku w razie wystąpienia ataku hakerskiego).

Zapewniamy, że sprawę traktujemy jako priorytetową pod każdym względem. Bezpieczeństwo naszych klientów i ich danych jest dla mFinanse sprawą najwyższej wagi. Jeśli pojawią się pytania, prosimy o kontakt mailowy na adres rodo@mfinanse.pl Do każdej zgłoszonej sprawy podejdziemy indywidualnie.

Komunikat mFinanse dostępny na stronie do 03.10.2019 >>
Najczęściej zadawane pytania >>
Ekspert mFinanse
Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z naszymi ekspertami