Reklamacje

Zgłoś reklamację – Ważne dla nas, Ważne dla Ciebie

Jeśli coś nie działa tak jak powinno – prosimy, powiedz nam o tym.

 

Skontaktuj się z nami w wybranej formie:

  • W formie pisemnej – opatrzonej podpisem Klienta i wysłanej na adres: mFinanse Prosta 18, 00-850 Warszawa lub złożonej w Placówce.
  • W  formie  elektronicznej –  za  pośrednictwem  wiadomości  e-mail  przesłanej  na  adres:  reklamacje@mfinanse.pl.
  • W formie ustnej – w postaci reklamacji złożonej osobiście podczas wizyty Klienta w Placówce lub w postaci reklamacji złożonej z wykorzystaniem połączenia telefonicznego pod numerem telefonu – 783 300 000.
  • Poprzez formularz reklamacyjny na stronie www.mfinanse.pl.
  • Za pośrednictwem doręczeń elektronicznych na adres AE:PL-84355-44678-EWGDH-29 (mFinanse S.A.) w rozumieniu ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, począwszy od dnia wpisania tego adresu do bazy adresów elektronicznych (aktywacji adresu).

Doceniamy, że poświęcasz czas, aby podzielić się swoim doświadczeniem – każda taka informacja pozwala nam stale podnosić jakość naszych usług.

 

Regulamin reklamacji mFinanse 2025 >>

Formularz zgłoszenia reklamacji >>

Dobre praktyki w zakresie świadczenia usług związanych z kredytem hipotecznym 2025_>>

Ekspert mFinanse
Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z naszymi ekspertami